onsdag den 10. juni 2009

Malene Birger

Nu er det efterhånden et par uger siden at der var Malene Birger lagersalg i Nørrebrohallen og lige siden jeg var derhenne har denne taske været en trofast følgesvend. Den er simpelthen fantastisk.
Jeg har altid ønsket mig en dyr taske, du ved, som Balenciaga, Mulburry eller Bottega Veneta, men har aldrig kunnet få mig selv til at bruge så mange penge på en taske. Det skræmmer mig en smule at skulle bruge så mange penge på en taske da jeg er bange for at gå hen og blive hurtigt træt af den.
Denne taske var jeg først lidt i tvivl om jeg overhovedet kunne lide farven, men det kan jeg godt! Og så synes jeg at den ser ret så eksklusiv ud, selvom at jeg fik den billigt:)
Hvad synes i om den?

2 kommentarer:

  1. Der skulle selvfølgelig stå Bottega Veneta! :)

    SvarSlet
  2. Tasken er rigtig fin. Kender godt det med tvivlen..

    /Mette

    SvarSlet