onsdag den 10. juni 2009

Balmain


Jeg har hele tiden synes at Balmains tøj er fantastisk, men efter at have set dette billede på Charlotte Ds blog med den underskønne Beyonce er jeg fuldstændig solgt. Hvem der dog havde råd til den flotte hvide blazer eller militærjakken!

Måske skulle man prøve at begive sig ud i et DYI projekt mht blazeren? Jeg har en gammel genbrugs blazer med de største skulderpuder i, så hvis man på en måde kunne sy den lidt ind i tajlen så den bliver lidt mere figursyet?!

Jeg tror at jeg vil prøve, selvom at jeg er en spade til at sy:)

Men nu hvor vi taler Balmain, så gav min søster mig et super tip til et sted hvos jeg købte den mest fantastiske palietbluse med kæmpe skulderpuder, meget Balmain. Jeg loader billeder op senere så i kan se.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar